CRM Projektledelse
Hvad er leder CRM-projektledelse?
CRM-projektledelse er evnen til at planlægge og gennemføre en succesfuld implementeringen af Salesforce samt den efterfølgende løbende udvikling af systemet.
Hvad er vores løsning?
Vi bygger bro mellem forretningens krav og forventninger til fremtidens CRM gennem fire faser;
- 1. selve opstarten, hvor vi fokuserer på fastsættelse af mål og udarbejdelse kravsspecifikationer
- 2. planlægning, som indebærer opgaveestimering og –prioritering samt tilhørende økonomi
- 3. eksekvering af den daglige projektledelse gennem projektmodellen SCRUM, og
- 4. afslutning af leverancen, hvor vi sikrer, at alt dokumenteres og evalueres.
Hvorfor ChangePeople?
Vores opgave er at sikre, at I kommer bedst muligt i mål. Det gør vi ved at sætte vores årelange erfaring med projektledelse og Salesforce i spil, når vi arbejder sammen med vores kunder. Fordi projektledelse er en helt naturlig del af vores leveranceområder, står vi gerne for ledelsen af hele projektet, men lige så gerne for enkelte elementer, der er tilpasset vores kunders behov.